مهندسی عوامل انسانی

این وبلاگ درس ارگونومی مهندسی صنایع استاد کامران یگانگی در دانشگاه پیام نور زنجان می باشد که توسط خانم کلانتری مدیریت و بارگذاری می شود

مهندسی عوامل انسانی

این وبلاگ درس ارگونومی مهندسی صنایع استاد کامران یگانگی در دانشگاه پیام نور زنجان می باشد که توسط خانم کلانتری مدیریت و بارگذاری می شود

نمونه سوالات و کتاب های مرتبط.

سلام


نمونه سوالات مهندسی عوامل انسانی : کلیک کنید  (خانم نسرین صفوی)


ppt. کتاب مهندسی عوامل انسانی از مهندس قاضی نوری : کلیک کنید (آقای پیمان صمصامی)


ppt. (ارگونومی) مهندسی عوامل انسانی استاد کریمی : کلیک کنید (آقای پیمان صمصامی)


pdf. (ارگونومی) مهندسی عوامل انسانی از سحاب اندیشه : کلیک کنید (آقای علیرضا مرشدی)


pdf. کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی از استفن رابینز : کلیک کنید (آقای علیرضا مرشدی)


* هر کسی که نمیتونه الان دانلود کنه یا میخواد فایل رو تو میلش داشته باشه آدرس میلش رو بزاره اینجا تا من واسش بفرستم .

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

پس کو نمره ها؟

والا هنوز به دست من چیزی نرسیده :دی
قراره که فردا دست من برسه ...

توهم شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

من مطمئنم تو این کوایز تاپ کلاس میشم!!!!!!

بلی ... خب خیلی خوبه که آدم اعتماد به نفسش زیاد باشه ... یا حداقل تو توهم نمره اش رو خوب ببینه !!!

richard شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ

مدیریت محترم بی زحمت نمره ها رو شطرنجی کنید.
با سپاس

من در مورد نمرات شرمنده ام ...
به نظرم باید میخوندیم و این که سیستم امتحان تشریحی دادن رو یاد بگیریم ...
به نظرم آپشن خوبیه واسه این که واسه آخر ترم هم تو دردسر نیوفتیم ...

فریبا کریمیون پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

دستتون دردنکنه

خواهش میکنم ... نوش جان

حمید مالکی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

ایشالله پر بارتر بشه

ایشالا بچه ها بیشتر تلاش کنن و مطالب بیشتری و ارائه بدن حتما اینجوری میشه ...
البته ناگفته نمونه که الان هم ارائه ی مطالب عالیه

نسرین یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام خانوم کلانتری ممنون میشم نمونه سوالات مهندسی عوامل انسانی رو به ایمیلم بفرستید

چشم به روی دیده واستون میل میزنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://gazebhha.blogfa.com

سلام مدیریتتون عالیه

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد